Autentificare

Înregistrare

10 ingrediente pe care le poţi pune în salate ca să slăbeşti mai rapid

Ce să pui în salată ca să slăbești

Ce să pui în salată ca să slăbești

Toată lumea ştie că dacă mănânci mai multe salate ai şanse mai mari să slăbeşti. Este important însă şi ce anume adaugi în salată. Există alimente cu mulţi nutrienţi şi puţine calorii care fac din salată ta calea sigură către silueta dorită. Haideţi să vedem care sunt acestea:

Perele
Se ştie despre pere că sunt capabile să reducă apetitul. Aşa că adăugă în fiecare salată o jumătate de pară, cu tot cu coaja, ca să conţină fibrele de care ai nevoie. Asta înseamnă cam 50 de calorii.

Quinoa
Adesea, după ce mănânci o salată te simţi înfometat. Ca să nu se întâmple asta ai nevoie de cereale integrale. Şi quinoa este alegerea perfectă, întrucât îţi aduce proteine şi fibre. Un sfert de cană are 55 de calorii.

Afinele
Toate fructele de pădure sunt pline de fibre, ceea ce îţi potoleşte foamea mai rapid. Însă afinele mai au şi un alt avantaj. Ele sunt recunoscute pentru că pot arde grăsimea de pe burtă. În plus, sunt dulci, aşa că îţi satisfac şi poftă de ceva bun. Un sfert de cană are numai 20 de calorii.

Avocado
Avocado are foarte multe calorii, însă merita să adaugi o jumătate în salata ta. Ai nevoie de grăsimi bune şi de capacitatea acestuia de a reduce balonarea. În plus, cu el salatele sunt mai cremoase şi mai plăcute la gust.

Migdale
Migdalele sunt o sursă la îndemână de proteine. Ele conţin şi grăsimi bune şi fibre, aşa că vei avea o salată care va satisface o foame oricât de mare. Nu pune însă foarte multe întrucât fac parte din grupul de alimente cu multe calorii.

Ouă fierte
Dacă te simţi flamanda şi lipsită de energie cea mai bună soluţie este să adaugi un ou fiert în salată. Un ou are 78 de calorii, dar este plin de proteinele de care ai nevoie.

Fasole
Mănâncă salata precum mexicanii, cu fasole. Alege fasolea roşie pentru mai multe fibre şi proteine. Poţi adăuga şi porumb fiert. Un sfert de cană înseamnă numai 50 de calorii.

Somon
Adaugă la salata somon făcut la grătar. Asta va ţine foamea departe multe ore după ce ai terminat de mâncat. Este recomandat mai ales dacă faci şi sport. Creşte-ţi masa musculară şi îţi vei creşte şi metabolismul, ceea ce te ajută să slăbeşti mai uşor.

Telemea de vacă
Brânză are în general foarte multe calorii. Aşa că, alege brânză mai slabă, cum ar fi telemeaua de vacă. Vei adăuga astfel proteine la masa ta.

Seminţe de chia
Presara o linguriţă în salata ta pentru a obţine fibre, proteine şi omega 3. Sau le poţi pune în sosul pe care îl faci cu iaurt sau cu suc de lămâie.

, , ,