Autentificare

Înregistrare

10 schimbări mici către o viaţă mai frumoasă

viata-frumoasa

Aşa cum am mai zis putem să avem parte de o viaţă mai sănătoasă şi mai stabilă atâta timp cât luăm în considerare o serie de sfaturi. Mai jos găsiţi seria a două de paşi mici spre schimbări mari.

Fă exerciţii dimineaţa. Poate nu-ţi doreşti să te trezeşti mai devreme dimineaţa, însă corpul îţi va mulţumi pentru asta. Dacă te gândeşti să amâni pentru seara , vei descoperi că eşti prea oboist, te doare capul, că nu mai ai timp – şi lista de scuze poate continua. Începe-ţi ziua mai devreme şi taie asta de pe lista încă de la prima oră. Te vei simţi minunat toată ziua!

Pregăteşte-ţi prânzul din … cină. Înainte să serveşti masa de seară pune de o parte o porţie pe care să o ai a doua zi la prânz. În felul acesta elimini şansele de a-ţi mai pune o porţie după ce termini.

Ghiveci de pui

În loc de o pungă de chips-uri alege un măr sau un morcov. În acest fel scapi de calorii şi oferi corpului nutrienţii de care are nevoie.

Începe un jurnal. Ia-ţi o agendă sau un carneţel, ceva ce să poţi purta cu tine mereu. Notează-ţi cum s-au desfăşurat exerciţiile fizice, cum te-ai simţit, care e progresul. Notează-ţi idei pentru gustări sănătoase sau orice fel de citate care te motivează sau te inspiră.

Înlocuieşte ciocolata cu lapte cu cea neagră. Există o sumedenie de beneficii alea acestui mic desert, profită din plin de răsfăţ.

Prajitura moale cu ciocolata si pere

Alege-ţi seara ţinuta pentru a doua zi. Când ai totul pregătit, te trezeşti şi mai liniştit şi nici nu va exista posibilitatea să întârzi pentru că nu ţi-ai găsit ţinuta care să-ţi placă.

Aşează furculiţa în farfurie în timpul mesei. Când acţionezi în acest fel îţi dai mai mult timp să mesteci şi oferi creierului timp în care să afle cât de plin îţi este stomacul. 

Începe fiecare masă cu un pahar de apă. Te va ajuta să nu mănânci în plus, mai mult hidratarea este foarte importantă indiferent de situaţie.

Trucul de aplicat în fiecare dimineaţă pentru sănătate. Simplu şi eficient

Nu sta pe scaun perioade lungi de timp. Ridică-te la fiecare 20-30 de minute, dacă vorbeşti la telefon încearcă să faci asta plimbându-te prin birou. În plus, verifică-ţi mereu poziţia pe care o ai în faţă calculatorului, astfel încât să fie una corectă.

Culcă-te mai devreme. Aşa cum am sugerat o trezire mai devreme, am descoperit că somnul sănătos (care ajută la regenerearea celulelor) este cel între orele 22.30 şi 03.00. Ştim că este greu să te culci la asemenea ore, mai ales când lucrezi peste program, însă în unele nopţi încearcă să găseşti ore rezonabile şi vei vedea ce bine te vei simţi după.

,