Autentificare

Înregistrare

6 alimente care par să te ajute la slăbit dar mai bine nu le cumperi

Alimente care par sanatoase, dar nu sunt

Alimente care par sanatoase, dar nu sunt

Cu toţii cred că am auzit deja că iaurtul dietetic nu te ajută la slăbit, ba chiar dimpotrivă, şi că nu există sucuri cu 0 calorii. Dar dincolo de asta sunt nenumărate moduri în care comercianţii ne păcălesc pentru că ştiu că suntem înclinaţi să punem acum accent pe mâncare sănătoasă.

Şuncă de curcan
Carnea de curcan este foarte bună pentru noi fiind o sursă bună de proteine slabe, ştim cu toţii asta. Însă dacă ne-o luăm sub formă de şuncă astfel încât să putem face mai uşor sandvişuri nu am rezolvat nimic. Acea şuncă este plină de sare şi aditivi şi coloranţi, astfel încât să aibă un aspect mai plăcut şi să reziste în rafturile magazinelor o perioadă mai îndelungată.

Smoothie gata făcute
Dacă consumi smoothie înseamnă că mănânci fructe, legume, iaurt. Toate acestea sunt alegeri bune. Doar că smoothieurile cumpărate nu se opresc neapărat aici. Ele pot să mai aibă diverse siropuri şi îngheţată şi zahăr astfel încât să ajungă chiar şi la 600 de calorii. Nu presupune din start că sunt bune pentru tine, citeşte eticheta.

Pâinea neagră sau cu seminţe
Ştie toată lumea – pâinea albă nu este recomandată nici pentru sănătate, nici pentru silueta. Dar faptul că o pâine este mai închisă la culoare nu o face automat mai sănătoasă. Poate să aibă zahăr, cerealele integrale pot să fie folosite doar în cantităţi mici. Ba chiar este posibil să conţină coloranţi. Citeşte mereu eticheta.

Salate deja preparate
Dacă vrei să slăbeşti şi să fii sănătos atunci ţi se recomandă salate. Însă nu salatele cumpărate! Ci salatele pe care le faci tu acasă şi ştii ce pui în ele. Altfel mai mult ca sigur că vei avea sosuri cu multă grăsime şi zahăr. Şi cantitatea de sare poate să fie foarte mare în aceste salate.

Pasta de roşii
Roşiile sunt sănătoase. Însă nu atunci când le cumpărăm sub formă de pastă de tomate. Aceasta conţine şi sare şi zahăr mai mult decât ai nevoie într-o zi. În momentul în care afli că o gogoaşă are la fel de mult zahăr ca o linguriţă de pastă de tomate te gândeşti a doua oară dacă vrei să o mănânci. Mai ales că pasta de tomate se face atât de simplu, doar trebuie să ţii roşiile câteva secunde în apă clocotită ca să le îndepărtezi mai uşor pielitele.

Prăjituri vegane
Asociem vegan cu sănătos şi cu o siluetă fără grăsime. Însă această asociere nu este întotdeauna corectă. Prăjiturile vegane pot să conţină zahăr. Şi o fac. La fel cum pot să conţină şi grăsimi. Dacă mănânci prăjituri vegane nu înseamnă că ele te ajută să ai o dietă echilibrată. Aşa că nu cumpăra prea multe cu gândul că sunt vegane şi nu contează.

Sursa foto

Facebook Comments

,