Autentificare

Înregistrare

7 alimente sanatoase pentru a lua in greutate

Chiar daca cei mai multi se lupta cu kilogramele in plus, exista si persoane care incearca sa castige in greutate. Factori ca un metabolism rapid, stilul de viata sau constitutia fizica pot duce la acest dezechilibru intre inaltime si numarul kilogramelor.

Daca te afli si tu intr-o astfel de situatie, afla ca solutia nu este sa incluzi in dieta zilnica dulciuri, carne sau alimente procesate. Trebuie sa te ingrasi treptat, apeland la alimente sanatoase si trucuri eficiente.

Citeste mai jos cateva recomandari de care ar fi bine sa tii cont in acest demers si afla care sunt cele mai indicate alimente in acest sens.

•    Incepe un program de exercitii fizice pentru cresterea masei musculare

Alaturi de stilul alimentar, foarte importanta este si miscarea fizica. Axeaza-te pe exercitiile fizice care cresc masa musculara, cum ar fi exercitiile de stretching sau antrenamentul de ridicare de greutati. Pe de alta parte, evita aerobicul sau sportul intens.

•    Mananca mai des si mai consistent!

Specialistii sustin ca proteinele sunt cheia unei diete care are ca scop castigarea catorva kilograme. In plus, introdu mai multe mese si gustari in alimentatia zilnica.

•    Axeaza-te pe alimentele sanatoase, recunoscute pentru capacitatea de a ne ajuta sa luam in greutate!

Anumite grupe de alimente ne pot ajuta mai mult decat altele in acest demers, asa ca citeste mai jos care sunt cateva dintre produsele pe care ar trebui sa te axezi.

Paste cu ciuperci si somon

Somon

Somonul, tonul sau codul sunt bogati in proteine si acizi grasi esentiali. Somonul ajuta la cresterea masei musculare, fiind recomandat celor care doresc sa se ingrase.

Mai poti opta si pentru creveti, o alta sursa sanatoasa de calorii si proteine.

Salata de avocado cu oua

Oua

Pe langa proteine, ouale ne furnizeaza si doza de vitamine A, D si E. In plus, noile studii atesta faptul ca ouale nu afecteaza negativ sistemul cardiovascular, fiind o sursa de colesterol bun, mai ales daca le introducem in alimentatie cu moderatie.

Omleta cu branza de capra

Branza

Poti alege intre branza de vaca sau cea de capra, in cazul in care prezinti intoleranta la lactoza. Cert este ca branza contine proteine, calciu, potasiu, vitamine si grasimi sanatoase, benefice organismului nostru.

Si iaurtul este un aliment recomandat, avand in vedere ca un iaurt fara grasimi, de exemplu, contine aproximativ 118 calorii.

Smoothie cu fructe goji

Suc de fructe

Smoothie-urile, adica sucurile din fructe proaspete, ne ajuta atunci cand ne dorim sa luam in greutate. Aceste bauturi sanatoase sunt bogate in antioxidanti si vitamine, oferindu-ne doza zilnica de energie si sanatate.

Salata de fructe uscate

Fructe uscate

Fructele uscate au mai multe calorii decat fructele proaspete, fiind la fel de nutritive. De asemenea, poti opta pentru mixul de fructe uscate si diverse seminte si nuci.

Tort de post cu crema de banane

Banane

Intre mese, si gustarile trebuie sa cuprinda alimente hranitoare. Bananele sunt extrem de nutritive, fiind bogate in magneziu, potasiu, carbohidrati buni si vitamine. O banana mare contine aproximativ 140 de calorii.

Sarmale cu nuci

Seminte si nuci

Fie ca mananci seminte si nuci intre mese, ca gustari, fie ca le adaugi in salate, cereale sau deserturi, aceste alimente nu trebuie sa lipseasca din dieta ta. Ele sunt bogate in proteine, fibre, grasimi sanatoase si calorii.