Autentificare

Înregistrare

Atunci când copiii refuză mâncarea serioasă

Atunci când copiii refuză mâncarea serioasă. Sursa foto

Atunci când copiii refuză mâncarea serioasă. Sursa foto

Suntem învăţaţi că trebuie să mâncăm mâncare gătită ca să ne hrănim serios. Şi ne apuca durerea de cap când vedem că în vacanţe sau weekenduri copiilor noştri nici prin cap nu le trece să se atingă de o ciorbă. Sau de o friptură cu cartofi.

Cum vor rezista să se joace toată ziua? Şi nu înseamnă asta că îi vom învăţa să mănânce greşit?
Pentru toţi părinţii care, asemeni mie, se simt stresaţi dacă copiilor lor nu mănâncă mâncare gătită zilnic, de minim două ori pe zi, vin cu următoarea soluţie alternativă – snaks-urile sănătoase, care cuprind toţi nutrienţii de care organismul are nevoie

Proteine

Copiii nu stau locului o clipă şi toată această energie are nevoie să fie hrănita de ceva. Aşa că proteinele sunt esenţiale. Nu vrea să mănânce carne? Foarte bine, atunci poate să mănânce ouă sau iaurt sau brânză sau avocado sau unt de arahide. Până la urmă şi acestea sunt surse foarte bune de proteine.
Aşa că dacă ciorba de perişoare nu face cu ochiul, atunci şi o omletă este la fel de bună. Ba chiar şi o îngheţată cu avocado pentru proteine şi grăsimi şi banane pentru a îndulci.

Legume

Desigur, nu putem renunţa la ele. Însă putem renunţa să mai insistăm să le dăm fierte. Se jura că nu ar pune gura pe mâncarea noastră de mazăre? Bine, atunci să facem o salată, să dăm castraveţi pe care să îi ronţăie, să îi tentăm cu lucruri simple cum ar fi cartofi fierţi în coaja sau suc de morcovi şi mere.

Fructe

Sunt pline de vitamine, sunt bune pentru hidratare şi intră în categoria a ceva bun. Aşa că trebuiesc avute mereu la îndemână.
Iar dacă a mâncat o felie de pepene şi pretinde că s-a săturat, că burtica este plină, atunci pe moment ne putem declara mulţumiţi. Singura noastră grijă este să aibă zilnic la dispoziţie o varietate de fructe cât mai mare. Astfel încât să se întindă către ele în loc să se întindă către o îngheţată.

De crănţănit

Copiii par să nu poată trăi dacă nu ronţăie din când în când câte ceva crocant. Iar aici intervine abilitatea noastră de a ocoli snacks-urile groaznice pentru sănătate şi de a pune la dispoziţie alternative mai bune, migdale sau biscuiţi făcuţi în casă.

Ceva bun

Dorinţa pentru dulce este permanenţă la copii. Şi în acest domeniu se duc cele mai multe lupte. Dacă ar fi după ei nu ar mai mânca nimic altceva. Ce putem face?
Să găsim cele mai bune alternative
Gogoşi fără ulei

Gogosi din aluat de clatite, cu putin ulei


Prajitura cu morcovi

Pufosenie de morcov si mar


Compot făcut în casă.

Compot de struguri

Facebook Comments

, ,