Autentificare

Înregistrare

Ce să insişti să mănânce copilul tău? Uite 25 de alimente care au cei mai mulţi nutrienţi

Alimentele cu cei mai mulți nutrienți

Alimentele cu cei mai mulți nutrienți

Nu foarte mulţi copii sunt pofticioşi şi, oricum, la vârste mici pe puţini îi convingem să aibă o dietă variată. Din această cauză trebuie să alegem pentru ei alimente care au foarte mulţi nutrienţi. Astfel încât şi dacă iau o lingură să conteze.

Dar care sunt alimentele care au cei mai mulţi nutrienţi? Cele care conţin potasiu, fibre, vitamina D, calciu, vitamina A, vitamina B-6, vitamina B12, zinc, acid folic, magneziu și fier. A fost făcut un studiu care cataloghează alimentele în funcţie de cea mai mare cantitate de nutrienţi pe care o conţin pe o calorie. Şi vi le prezentăm şi vouă, astfel încât să ştiţi pe ce anume ar fi bine să insistaţi.

Nu este de mirare ca legumele sunt printre primele de pe listă. Dar poate că te va uimi să afli că frunzele de salată şi de diferite specii de varză sunt cea mai bună alegere:
Varza chinezească
Năsturel
Kale
Varza Collard greens
Swiss chard (similară cu sfecla, dar i se consuma frunzele)
Spanac
Rucola
Salata romaine
Varza de Bruxelles
Broccoli

Următoarele pe listă? Tot legumele, dar de această dată nu frunzele.
Morcovi
Conopida
Ardei
Sparanghel
Ciuperci
Roşii
Cartofi dulci

Urmează fructele
Fructe de pădure
Prune
Struguri
Gref
Rodii
Pepene
Papaya
Portocale

Aşa că, dacă îţi vezi copilul că refuză să mănânce „mâncare serioasă”, cum ar fi ouă şi pâine, însă roade la o frunză de salată şi termină o felie de pepene atunci este greşit să crezi că nu a mâncat nimic. De fapt el a mâncat o mulţime de nutrienţi.

Sursa foto

Facebook Comments

, , , , , ,