Autentificare

Înregistrare

Ce să mănânci pentru a reduce stresul şi anxietatea

Vin sărbătorile! Uraa!! Brrr… Ba ne stresam, ba ne bucurăm. Va fi frumos, dar sunt atât de multe de pregătit până atunci încât simţim că ne lasă picioarele şi ne plesneşte capul.

Cum nu există nicio modalitate să ne culcăm acum şi să ne trezim când încep sărbătorile putem combate stresul printr-o alimentaţie care să pună accent pe nutrienţii pentru starea de bine.

Magneziu

Numeroase studii au arătat că magneziul are efectul de a îmbunătăţi starea de spirit, de a scădea depresia şi anxietatea şi de a ajuta cu somnul. Acest lucru se întâmplă întrucât serotonină, cea care este responsabilă cu sentimentul de bine este produsă cu ajutorul magneziului.

Unde se găseşte magneziul?
Avocado, salate, nuci şi seminţe, fasole şi linte, macrou, cereale integrale, lactate, banane, smochine uscate, ciocolată neagră.

După cum vedeţi, nu este deloc dificil să îi dăm corpului magneziul de care are nevoie. Uite o reţetă care te va face instant să te simţi mai bine, întrucât are multe ingrediente care conţin magneziu. Şi este şi deosebit de bună.

Prajitura dietetica cu banane

Sau poţi face un sos delicios pe care să îl serveşti alături de o friptură caldă sau de o salată de crudităţi.

Sos cu avocado si iaurt

Vitamine din Complexul B

Aceste vitamine susţin toate un creier sănătos. Vitamina B1 combate stresul, vitamina B3 ajuta în lupta împotriva depresiei, vitamina B9 îmbunătăţeşte starea de spirit.

Unde găseşti vitaminele din complexul B?
Fasole, mazăre, sparanghel, ciuperci, arahide, prune, avocado, spanac, sfecla, broccoli, pâine din grâu, somon şi ton.

Sunt o mulţime de feluri de mâncare pe care le putem obţine cu aceste ingrediente. De exemplu paştele cu ton, o mâncare deloc pretenţioasă, care ne place enorm.

Paste cu ton

Sau o supă crema în care s-au adunat toate deliciile şi promisiunile de mai bine

Supă cremă de sparanghel

, ,