Autentificare

Înregistrare

Cele mai bune alimente pentru micul dejun

mic-dejun
O alimentaţie sănătoasă se cunoaşte încă de dimineaţă. Ai auzit atât de des faptul că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei tocmai pentru că este adevărat. Ce ar trebui să mănânci la micul dejun. Îţi prezentăm mai jos 10 din cele mai bune alegeri.

Cereale din ovăz

Aceste cereale, simple, fără alte adaosuri, au câştigat de mult locul întâi la cel mai sănătos aliment. Ele conţin multe proteine şi fibre, ceea ce te ajută să ai un start perfect dimineaţa. O ceaşcă din astfel de cereale asigura faptul că nu vei mai căuta ceva de mâncare ore bune după micul dejun. În plus, sunt bogate în antioxidanţi, ceea ce îţi protejează inima şi reduce tensiunea.

Fulgi de ovaz cu fructe goji

Ouă

Proteinele din ouă sunt cel mai bine asimilate de către organism. Ceea ce te ajută să ai un corp cu muşchii bine formaţi. În plus, ele conţin o vitamină din complexul B, recunoscută pentru efectul pozitiv asupra creierului şi ficatului. Câte ouă poţi mânca pe zi? Ei bine, poţi ajunge chiar şi la 3, fără un efect negativ asupra organismului.

Spanac cu oua ochiuri la cuptor

Iaurt

Iaurtul dimineaţă este o mană cerească – are probiotice care îţi întăresc imunitatea, are calciu pentru oase şi multe proteine pentru energie. Recomandate sunt iaurturile simple, fără îndulcitor. Şi mai bine este să îl faci în casă. Este destul de simplu.

Cum faci iaurt acasă

Unt de arahide

Untul de arahide este o opţiune foarte sănătoasă, dacă ai grijă să nu mănânci o cantitate prea mare, intruct este un aliment cu multe calorii. El conţine grăsime sănătoasă, de care corpul are multă nevoie. Untul de arahide ajuta corpul să lupte împotriva bolilor de inimă şi a cancerului.

Cum să obţii unt de arahide cremos acasă

Avocado

Din ce în ce mai multă lume începe să descopere şi la noi avocado. Ceea ce este perfect pentru că acesta le are pe toate – are fibre, are proteine, grăsimi bune, potasiu. Dacă mănânci o jumătate de avocado pe zi poţi ajunge la o scădere semnificativă a nivelului de colesterol.

Avocado corabioare

, , , , ,