Autentificare

Înregistrare

Chiftele cu legume, de post

Tuturor ne plac chifteluţele. De obicei le pregătim cu carne tocată, orez, ou şi verdeţuri. Însă atunci când suntem în post trebuie să improvizăm. Şi să înlocuim carnea cu legumele.

Vă vom prezenta o serie de chifteluţe care se pot consuma şi în perioada postului. Ele se pot consuma atât calde cât şi reci, aşa că pot să fie la dispoziţia noastră mai multe zile. Sunt perfecte alături de o salată vedre dreasă cu lămâie. Dar pot fi consumate şi într-o chiflă sub formă de burgeri sau alături de un sos pe bază de roşii sau muştar.

Dacă vă deranjează ideea de prăjeala ţineţi minte că le puteţi face şi la cuptor, pe hârtie de copt. Şi astfel nu veţi mai avea probleme cu digestia sau greutatea.

Pentru un gust şi mai bun le puteţi da prin pesmet, susan.

Cu tofu

Făcute din puţine ingrediente, aceste chifteluţe sunt sănătoase şi au multe proteine.

Chiftelute cu tofu II

Cu mei

Înlocuieşti carnea cu mei, o cereală care ar trebui să se întâlnească mult mai des în dieta noastră.

Burgeri vegetarieni, cu mei

Cu legume

Pune legume după gust, preferinţa. Noi am folosit cartofi şi dovlecei.

Chiftele din legume

Din cartofi

Sunt o alternativă minunată la cartofii prăjiţi.

Chiftelute din cartofi

Cu ciuperci

Ne plac ciupercile foarte mult şi nu avem niciun motiv să nu le adăugăm şi în chifteluţe.

Chiftelute din legume I

Cu fasole

Vom folosi fasole dată prin maşina şi boabe întregi de porumb. Se poate înlocui fasolea cu naut.

Chiftelute cu fasole si porumb

Cu morcovi

Vom obţine chiftele delicate, cu o compoziţie de morcov şi gris

Chiftelute cu morcovi

Cu dovlecei

Cum îţi convingi copilul să mănânce dovlecei? Făcând aceste chifteluţe sănătoase. Nici nu trebuie să îi spui ce ai pus în ele, nu îşi va da seama.

Chiftelute din dovlecei

Sursa foto

Facebook Comments

, , ,