Autentificare

Înregistrare

Meniu pe o săptămână pentru întărirea imunităţii

Meniu de o saptamana pentru intarirea imunitatii toamna

Meniu de o saptamana pentru intarirea imunitatii toamna. Sursa foto.

Toamna imunitatea ne scade brusc şi viruşii, care nu mai sunt moleşiţi de căldură, încep să ne atace. Din această cauză este benefică o cură pentru întărirea sistemului imunitar. Şi preferam să fie una naturală, făcută cu alimente alese astfel încât să obţinem în cantitate mai mare nutrienţii de care avem nevoie – beta-caroten, fier, calciu, potasiu, magneziu, selenium, vitamine.

Luni
Fructe putem mânca la gustări, dar şi mai bine este dacă fac parte şi din felul principal, datorită aportului mare de vitamine. Să le combinăm cu legume, pentru a avea o masă mai săţioasa datorită aportului de protein şi mai puţin dulce.

Salata combinata de legume si fructe

Marţi
Vedeta este dovleacul. Pe lângă faptul că este un aliment recomandat atunci când vrem să slăbim, conţine şi o cantitate mare din vitaminele A, C şi E. Aţi mâncat vreodată salată de dovleac? Folosiţi dovleacul crud, aşa că îşi păstrează toţi nutrienţii.

Salata de dovleac crud

Miercuri
Merele sunt atât de banale încât nici nu le băgăm în seamă. Şi rău facem. Ele aduc atâtea beneficii încât ar trebui incluse în orice cură de îmbunătăţire a imunităţii. Mai ales dacă le consumăm cu tot cu coajă. Vă propunem o salată cu mere.

Salata de rosii si mere

Joi
Orice cură serioasă include şi sfecla roşie. Conţine magneziu, fier, cupru, fosfor, potasiu şi acid folic. Cel mai bun mod de a o consuma este crudă. Şi poţi face asta dacă o dai pe razătoare. Ai mai jos o reţetă de salată cu sfecla roşie care ar face cinste oricărui meniu gourmet, chiar dacă după nume sună banal.

Salata de sfecla si morcovi

Vineri
Varza de Bruxelles are foarte multe vitamine şi fier. Cercetările au arătat că fitonutrientii săi intensifică activitatea sistemului imunitar. O puteţi găti rapid, la cuptor, astfel încât să fie crocantă.

Varza de Bruxelles la cuptor

Sâmbătă
Slabă în calorii şi cu conţinut ridicat de vitamine A şi C, bogată în fibre, fier şi calciu, broccoli este pe bună dreptate o legumă minune. Începe prima dimineaţă de weekend bine, cu un pate de broccoli uns pe pâine prăjită.

Pate din broccoli

Duminică
Spanacul este legume medicament care îţi dă putere pe care o cunoaştem încă din copilărie. Este bună în orice moment al anului, dar mai ales primavera şi toamna, când avem nevoie de un plus de protecţie. Îţi propunem o omletă cu spanac şi quinoa, bun şi foarte hrănitor.

Omletă cu spanac şi quinoa

, , ,