Autentificare

Înregistrare

Obiceiuri alimentare pentru a trăi mai mult

Dacă faci zi de zi un lucru bun pentru corpul tău atunci toate aceste gesturi mici se adună şi vi reuşi să îţi păstrezi mai bine sănătatea şi să îţi prelungeşti viaţa fără niciun fel de efort. Care sunt aceste obiceiuri putem afla de la persoanele care au trăit o perioadă îndelungată:

Redu consumul de zahăr

Cei mai bătrâni oameni de pe glob consuma cam o cincime din zahărul ingerat de persoanele obişnuite. Ei pun miere în ceai şi se bucura de dulciuri doar când celebrează ceva. Încearcă să nu consumi mai mult de 4 linguri de zahăr pe zi în mâncare şi băutură. Dulciuri, prăjituri şi bomboane – ar trebui gustate doar de câteva ori pe săptămână. Şi evită produsele procesate cu îndulcitori – în special dacă zahărul se afla în primele 5 ingrediente.

Zaharul – otrava alba sau sursa de energie

Gustări: două mâini de nuci/alune pe zi

Din dietă persoanelor centenare nu lipsesc alunele şi nucile. Un studiu recent realizat de către Universitatea Harvard a descoperit că oamenii care consumă nuci, alune şi migdale au o rată a mortalităţi cu 20% mai scăzută decât cei care nu mănâncă niciodată asemenea produse. Alte studii au arătat că dietele cu nuci, alune şi migdale reduc nivelul LDL (colesterol rău) cu până la 20%.

Nucile Pecan scad colesterolul si amelioreaza simptomele artritei

Rămâi la alimentaţia tradiţională

Persoanele care trăiesc peste 100 de ani mănâncă alimentele în totalitate: nu arunca gălbenuşul de ou ori coaja fructelor. Şi nici nu iau suplimente. Iau tot ce au nevoie din alimentele pe care le consuma, produse pe care le cumpăra de la producătorii locali. Aşadar, elimina produsele care au o listă lungă de ingrediete şi achiziţionează fructele şi legumele de la producătorii locali. Oamenii de ştiinţă abia acum au început să înţelegea modul în care elementele din fructele colaborează sinergetic pentru a îmbunătăţi starea de sănătate a celor care le consumă.

Salata cu paine prajita

Creşte consumul de apă

Oamenii de ştiinţă recomanda să bei 7 pahare de apă pe zi întrucât, dacă eşti hidratat, scad şansele formării cheagurilor de sânge. În plus, dacă bei apă, nu vei consuma băuturi carbogazoase ori cu îndulcitori artificiali.

De ce sa bei apa calda dimineata

Citeşte despre mai multe obiceiuri care îţi prelungesc viaţa pe sfatulparintilor.ro

Facebook Comments

, ,

Lasă un răspuns