Autentificare

Înregistrare

Tipuri de alimente bune pentru inima ta

Sanatatea inimii este esentiala, pe masura ce inaintam in varsta ne dam seama de acest adevar. Si trebuie sa ii oferim alimente care fac bine sistemului cardiovascular. Uite care sunt cele mai importante dintre acestea:

Fibrele

Terciul de ovaz si cerealele integrale sunt o modalitate excelenta pentru inima de a incepe ziua. Aceste produse sunt bogate in fibre solubile care ajuta la scaderea LDL (colesterolul rau).

Fulgi de ovaz cu fructe goji

Steroli si stanoli

Acesti nutrienti se gasesc in fructe, legume, nuci si seminte. Ei bloceaza absorbtia de colesterol in organism. Migdalele, arahidele, uleiul de masline si varza de Bruxelles sunt alegeri bune din acest punct de vedere.

Biscuiti cu multe migdale

Vitamina D

Joaca un rol important in mentinerea sanatatii inimii, insa numai cateva alimente il contin. Somonul si tonul se numara printre ele.

Pasta de ton si avocado

Acizii grasi omega 3

Acizii grasi mentin arterele curate, echilibreaza tensiunea arteriala, scad trigliceridele – grasimile din sange care pot creste riscul de boli cardiovasculare. Cea mai buna modalitate de a obtine acesti nutrienti este sa manaci somon sau macrou de doua ori pe saptamana.

Macrou la cuptor

Licopen

Poti lua licopenul din rosii, indiferent ca sunt gatite sau proaspete. Studiile au aratat ca licopenul reduce riscul de boli cardiovasculare.

Rosii umplute cu orez si seminte

Pectina

Fructele precum merele si capsunele contin acest tip de fibre solubile, care ajuta la reducerea colesterolului rau din organism.

Mere la cuptor

Acid folic

Cosuma alimentele bogate in acid folic pentru ca reduce riscul de boli cardiovasculare. Se gaseste in legumele cu frunze verzi precum spanacul, in linte, fasole de lima si sparanghel.

Sufleu de linte cu praz

Descopera mai multe alimente bune pentru inima pe sfatulparintilor.ro

 

Facebook Comments

Lasă un răspuns