Autentificare

Înregistrare

Un mic dejun cu acai intr-un bol

 

acai-micdejun

Dacă nu ai azit până acum de acai înseamnă că nici nu ai încercat să slăbeşti cu un fruct minune, nici nu ai sperat să întinereşti pe măsură ce trece timpul. Şi asta este bine, pentru că înseamnă că poţi avea o relaţie minunată cu fructul brazilian acai, savurându-l pentru ceea ce face.

Există zeci de pagini care explica beneficiile acestui fruct, este un foarte bun antioxidant şi conţine omega 3, ajuta la regenerarea celulelor stem, ajuta la reglarea nivelului de colesterol, are indice glicemic mic şi este o sursă bună de fibre. Şi tot aşa. Dar eu vă spun numai atât: aţi văzut până acum un bol cu smoothie din acai? Este mov! O culoare atât de frumoasă încât îţi poate înveseli orice dimineaţă.

Să nu credeţi că bolurile cu acai şi fel de fel de adaosuri de cereale, fructe şi seminţe ar fi ceva nou. Dimpotrivă, în Brazilia, ţara lor de origine, se găsesc la orice colţ. Cam aşa cum se găsesc la noi covrigii.

Să spunem că te-ai convins şi iei de la un magazin bio o pungă cu pudră de acai. Cum o foloseşti?

Cu fructe de pădure

Să faci un smoothie cu acai şi fructe de pădure este oarecum de la sine înţeles. Şi acai sunt până la urmă tot un fel de fructe de pădure, doar că o pădure tropicală. Mai exact sunt fructele unui palmier.

Cu un conţinut mai echilibrat

Avem şi lapte de migdale şi seminţe de chia şi miere şi banane şi afine. Nu are cum să iasă ceva rău. Se dă totul la blender şi apoi se ornează cu cât mai multe fructe și semințe.

 

Sunt sigură că aţi prins ideea. Acum să vedem cum mai putem improviza plecând de aici

– putem pune smoothie-ul acai la frigider şi să îl consumăm că pe o îngheţată

– putem să adăugăm o cantitate mai mare de lichid – fie suc proaspăt de fructe, fie apă de cocos sau lapte de migdale şi să îl bem cu paiul

– putem să adăugăm spanac sau kale, ca să îl facem şi mai sănătos şi nutritiv.

– putem să îl transformăm într-un deşert cu gust de ciocolată adăugând cacao nibs (adică boabe de cacao crude sfărmate) şi fulgi de cocos

– putem adăuga avocado şi fulgi de ovăz pentru a obţine un aliment super hrănitor

De fapt aceasta este şi partea plăcută la mic dejunul cu acai: improvizezi până când găseşti combinaţia perfectă, după gustul tău.

, , ,