Bucuresti, 11 Iunie 2018
#SportIsTheAnswear. In urma unui studiu efectuat de magazinul online ANSWEAR pe un esantion de 335 de respondenti (din care 70% femei) am aflat care sunt preferintele romanilor in materie de activitate fizica si moda in miscare. ANSWEAR se afla si in acest sezon in topul preferintelor cumparatorilor datorita selectiei mare de produse disponibile (pentru 32% dintre participanti), garantiei ca primesc doar branduri 100% originale (30%) si preturilor bune ( 27%).
Suntem din ce in ce mai sportivi. Mersul la sala cu regularitate este foarte popular printre romani, 62% alocand timp pentru 2-5 antrenamente pe saptamana, ceea ce ne propulseaza printre cei mai activi europeni.
Antrenamentele la sala se afla in topul activitatilor fizice practicate de 59,7% dintre participantii la studiu, urmate de alergare.
O forma fizica buna trebuie pusa in evidenta de echipamentul potrivit si suntem motivati sa trecem mai des pe la sala, daca avem haine frumoase. 40% dintre cei care au raspuns aloca un buget intre 100 si 300 de lei pentru achizitia echipamentului sportiv, in timp ce 22% sunt dispusi sa plateasca oricat pentru outfit-ul preferat.
Cele mai cautate produse sport pe ANSWEAR.ro sunt incaltamintea (pentru 76% dintre cumparatori) colantii si bustierele. Gentile si rucsacurile se bucura si ele de popularitate pentru 39% dintre respondent.
Calitate, inainte de orice: 74% dintre cumparatori cauta materiale de cea mai buna calitate pentru echipamentele sportive. Brandul si pretul sunt urmatoarele aspecte luate in considerare in momentul achizitiei. Daca in cazul tinutelor de strada urmarim recomandarile stilistilor, revistelor si blogurilor de specialitate, pentru hainele de sala 74% dintre cumparatori nu cauta inspiratie, decid singuri si cumpara de ceea ce le este mai comod.
Cele mai iubite marci de purtat la sala sau la jogging sunt Nike, Adidas si Under Armour.